6 Φεβρουαρίου 2014

Γιατί μαθαίνουμε μαθηματικά κυρία;

.... αυτό ρωτάνε συνεχώς τα παιδιά και ήρθε η στιγμή τα "Αγρίμια" του ΕΕΕΕΚ Κισάμου να απαντήσουν... όλο το μήνα μαθαίναμε πως να μετράμε διαστάσεις. Μετρήσαμε την περίμετρο του πίνακα, το μήκος και το πλάτος του θρανίου, το ύψος μας... και τώρα θα μετρήσουμε τον εξωτερικό χώρο του σχολείου μας, το κτήριο, την αυλή, την τουαλέτα, τον κήπο, το γήπεδο...


Θα γίνουμε για λίγο καιρό τοπογράφοι και φωτογράφοι.. μετά θα γίνουμε αρχιτέκτονες γιατί θα φτιάξουμε σε μικρογραφία όλα αυτά που θα μετρήσουμε... και έτσι στο τέλος θα ξεχωρίσουμε το μέτρο από από το εκατοστό και ότι χρειαστούμε να μετρήσουμε στο σπίτι μας θα το κάνουμε σωστά.... για να δούμε... πόσο καλοί αριχτέκτονες θα γίνουμε;...... :)


Πορεία Σχεδιασμού
  1. Εξηγούμε στους μαθητές τι ακριβώς θα κάνουμε και γιατί; Οι μαθητές θα πουν τι πρέπει να μετρήσουμε και πως.
  2. Μέτρηση διαστάσεων πραγματικών και φωτογράφιση χώρου. Ένας μαθητής θα κρατάει το χαρτί και θα καταγράφει τις διαστάσεις και οι άλλοι μαθητές με τη βοήθεια του καθηγητή θα μετρούν τις αποστάσεις.
  3. Θα αποφασίσουμε πόσο μεγάλη ή μικρή θα είναι η μακέτα και θα βρούμε τις σωστές αναλογίες.
  4. Οι μαθητές θα καταγράψουν τη λίστα με τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε για την κατασκευή της μακέτας.
  5. Δημουργία μακέτας 

 Φύλλο καταγραφής διαστάσεων



Υπεύθυνη άρθρου: Ιωάννα Τύρελη Μαθηματικός μαζί με την ομάδα "Τα Αγρίμια" του ΕΕΕΕΚ Κισάμου

Φωτογραφίες: ΕΕΕΕΚ Κισάμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου