2 Απριλίου 2015

Ψυχόδραμα – ERASMUS+


Η  Δ/νση Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Χανίων συμμετείχε ως εταίρος στο πλαίσιο της δράσης κινητικότητας στελεχών εκπαίδευσης του προγράμματος ERASMUS+ με τίτλο «Το Ψυχόδραμα ως εργαλείο στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση».



Το έργο υλοποιήθηκε στη Φλωρεντία από 22 έως 27 Φεβρουαρίου και αφορούσε εκπαίδευση και κατάρτιση πάνω σε σύγχρονες βιωματικές μεθόδους εκπαίδευσης.
Επικεφαλής εταίρος του σχεδίου ήταν το Ευρωπαϊκό Κέντρο Κατάρτισης για την Απασχόληση (ΕΚΚΑ) Ρεθύμνου, ενώ στο εταιρικό σχήμα επιπρόσθετα συμμετείχαν το Centro Machiavelli S.r.l. και το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης (Κ.Ε.ΚΑ.Π.Ε.Ρ.-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ). Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα οκτώ (8) καθηγητές προέρχονταν από το χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης της  Δ/βαθμιας εκπαίδευσης Ν. Χανίων η κα Καβρουλάκη Νεκταρία Δ/ντρια Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Κισσάμου καθώς και ο Δ/ντής της Β/θμιας κ. Μαραγκάκης Μανούσος .

Το πρόγραμμα κατάρτισης ήταν διάρκειας έξι (6) ημερών και συμπεριελάμβανε εισαγωγή στις βιωματικές εκπαιδευτικές μεθόδους και στην αξιοποίηση των τεχνικών του Ψυχοδράματος ως εργαλείων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος παρουσιάστηκαν οι βασικότερες βιωματικές μέθοδοι (Role Play, Case Studies, Group Work, Project Work, κλπ) με προσανατολισμό στη δυνατότητα διεύρυνσης της εφαρμογής τους στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.


Εκπαιδευτές του προγράμματος ήταν o κ. Mario Paiano, o κ. Cristiano Sanna εκπαιδευτές ενηλίκων και η κα Laura Remaschi, του Centro Machiavelli S.r.l., πιστοποιημένη ψυχοδραματίστρια η οποία εισήγαγε τους συμμετέχοντες στην αξιοποίηση των συμβόλων μέσω του ψυχοδράματος, στη διαχείριση συγκρουσιακών καταστάσεων (conflict management), στην αξιοποίηση της δυναμικής της ομάδος (group dynamic) και των κοινωνιομετρικών δράσεων (sociometric actions) στη μαθησιακή διαδικασία.


Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις πάνω σε θέματα εφαρμογής των μεθόδων στην εκπαιδευτική διαδικασία και κυρίως τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εφαρμογή των σύγχρονων βιωματικών εκπαιδευτικών προσεγγίσεων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου