28 Φεβρουαρίου 2014

Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Κισάμου ψάχνει τον... θησαυρό!

Πρίν λίγες μέρες τα "Αγρίμια" έλαβαν αναπάντεχα μια πρόσκληση...

"Χρειαζόμαστε τη βοήθεια σας. Ξεκινά παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού τη Παρασκευή στο σχολείο μας και σας θέλουμε δίπλα μας. Ελπίζουμε να σας δούμε από κοντά!

Οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Κισάμου"

Αμέσως τα "Αγρίμια" ανταποκρίθηκαν με χαρά!
Άνοιξαν τα βιβλία τους, ακόνισαν το μυαλό τους και, αφού ήταν πανέτοιμοι, επισκέφτηκαν το 1ο Γυμνάσιο την προκαθορισμένη μέρα και ώρα.


Γρίφοι δύσκολοι, γρίφοι εύκολοι - στοιχεία κρυμμένα καλά σε δύσβατα και απίθανα μέρη...

Σε τι γρίφους απάντησαν; Να δείτε ένα δείγμα:
  • Διπλώ σε κάνω κι ας μην σε τέμνω.
  • Έχεις πόλεμο δίχως κόσμο, έχει δάση δίχως δέντρα, έχει λίμνες δίχως ψάρια.
  • Είμαι λερωμένος όταν είμαι άσπρος, καθαρός όταν είμαι μαύρος.
  • Πάντα είμαι βιαστικό τη ζωή για να μετρώ. Δύο ποδάρια μόνο έχω, το μεγάλο πρώτο τρέχει!
  • Σφυράει ο "τσοπανάκος" και μαζεύονται τα "πρόβατα".
  • Η αδερφή μου έχει το χρώμα της ελπίδας, πλέκει στεφάνια της πατρίδας. Τη βάζουνε και τη φασουλάδα, μα εγώ έχω μόνο πικράδα.


Και η αλήθεια είναι πως τα "Αγρίμια" κατάφεραν να βρούν τον πιο σπουδαίο θησαυρό... νέους φίλους!

Όσο για τις απαντήσεις στους γρίφους... δεν φαντάζομαι να δυσκολεύεστε;!

Υπεύθυνη άρθρου: Μ.Ν. μαζί με την ομάδα τα "Αγρίμια" του ΕΕΕΕΚ Κισάμου

Φωτογραφίες: ΕΕΕΕΚ Κισάμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου